زمان را از ما بگیرند خوب می شویم، با کالدرون خیلی صحبت می کنیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید جلال حسینی در گفت وگو با رادیو تهران درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: خوشبختانه بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم که می توانند در جهت بازی ها به ما یاری نمایند ضمن اینکه باید بگویم تأخیر به وجود آمده در آغاز بازی های لیگ به نفع ما شد.

زمان را از ما بگیرند خوب می شویم، با کالدرون خیلی صحبت می کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مثل همواره حاشیه وجود دارد که امیدوارم هر چه زودتر این مسائل تمام شود. کادر فنی زحمات بسیاری می کشد تا به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که بازیکنان تیم های بزرگ باید به حواشی عادت نموده باشند، تأکید کرد: حاشیه برای پرسپولیس بیشتر از سایر تیم های بزرگ لیگ فزونی است. خیلی ها دوست دارند این آرامش را نداشته باشیم. این افراد خیلی خوب بلد هستند بازیکنان ما را تحت فشار قرار دهند. آنها با ایجاد این فشارها می خواهند زمان آماده سازی تیم را از ما بگیرند.

حسینی اضافه نمود: اتفاقات ماه ها و هفته های اخیر به تیم ضربه می زند. من مسائل را تحمل می کنم اما بازیکن جوان تحت تأثیر قرار می گیرد.

کاپیتان سرخپوشان پایتخت بار دیگر بدون اعلام اسامی افرادی که ادعا می نمایند برای پرسپولیس حاشیه سازی می نمایند، تأکید کرد: برخی بحث ها، آینده را نشانه گرفته است، آنها از الان برای ماه های آینده برنامه ریزی نموده اند. قبول دارم که بازیکن جوان باید بداند پیراهن چه تیمی را بر تن دارد اما نباید او را تحت فشار قرار داد.

وی ضمن رد هرگونه اختلاف با گابریل کالدرون اضافه نمود: همواره چنین بحث هایی بوده و هست، گاهی روی من مانور می دهند و برخی اوقات هم درباره بازیکنان جوان، چنین مسائلی را مطرح می نمایند؛ این کار درست نیست و به تیم پرسپولیس ضربه می زند.

حسینی ضمن اشاره به رابطه خوبش با سرمربی پرسپولیس گفت: من خودم هر چقدر بتوانم برای کالدرون کوشش می کنم، او خیلی قوی و محکم است، با آقای کالدرون همواره درباره خیلی از مسائل صحبت می کنیم، امیدوارم در فصل جدید در کنار طرفداران، با وجود حاشیه هایی که رقم می زنند، بتوانیم نتایج درخشانی بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که باخت پرسپولیس در چند دیدار تدارکاتی باعث بروز حاشیه شد، توضیح داد: در بازی های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست، کسانی که روی این موضوع مانور می دهند، می خواهند زمان را از کادر فنی جدید که احتیاج به شناخت بازیکن دارد، بگیرند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر دو تیم خیلی خوب داریم که مربی در حال آنالیز است، یک بازی تدارکاتی را که می بازیم، فشار می آورند؛ تیم احتیاج به زمان دارد تا روز به روز بهتر شود.

حسینی درباره اینکه آیا فضای فکری برانکو ایوانکوویچ از ذهن بازیکنان خارج شده است؟ تأکید کرد: بازیکنان تیم به هیچ چیز دیگری جز کوشش کردن برای پرسپولیس فکر نمی نمایند. آقای برانکو خیلی کوشش کرد و افتخارات فراوانی هم داشت اما حالا آقای کالدرون آمده و با تمرینات خود، در حال آماده کردن تیم است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: همه باشگاه های این مشکل را دارند و فقط مختص پرسپولیس نیست متأسفانه بازیکن هیچ وقت به حقش نمی رسد؛ این موضوع به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که چگونه با متخلفان برخورد کند، برمی شود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 638

به "زمان را از ما بگیرند خوب می شویم، با کالدرون خیلی صحبت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان را از ما بگیرند خوب می شویم، با کالدرون خیلی صحبت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید