رئیس جمهور: آبرسانی به روستا ها در شرایط تحریم خدمت دولت به مناطق محروم است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس جمهور گفت: اینکه در شرایط سخت تحریم به جمع زیادی از مردم روستا ها آبرسانی شده، خدمتی است که دولت به مناطق محروم داشته است.

رئیس جمهور: آبرسانی به روستا ها در شرایط تحریم خدمت دولت به مناطق محروم است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی یکشنبه شب در مراسم افتتاح پروژه های وزارت نیرو به وسیله ویدئو کنفرانس در حاشیه جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به افتتاح پروژه های وزارت نیرو گفت: کوشش های وزارت نیرو افتخارآمیز است و بسیار از این بابت خوشحالم و مردم ما باید آگاه باشند که دولت حسن روحانی نیست، این همه کارمند و کارکنان دولت در سراسر کشور در حال کار و کوشش هستند و باید نسبت به کوشش و کار آن ها خسته نباشید بگوییم.

وی بیان نمود: اینکه وزیر نیرو اعلام می نماید که تا خاتمه سال 272 طرح جدید را به افتتاح می رساند، یعنی هر هفته ای هزار میلیارد تومان طرح در حوزه آب و برق افتتاح می گردد و این کار عظیمی است.

روحانی توضیح داد: اینکه برخی ها می پرسند این دولت چه نموده، این آمار می گوید تا سال 92 حدود 900 هزار روستایی از آب آشامیدنی سالم استفاده می کردند، اما در طول این شش سال هر سال بیش از یک میلیون به این جمعیت اضافه شده است.

رئیس جمهور ادامه داد: این یک تحول بسیار بزرگ است در شرایطی که جز دو سال دائم در تحریم بودیم، در سایه یاری و فداکاری مردم و کارمندان و کارگران و کارآفرینان و طراحان به پیشرفت ارزشمندی دست یابد.

وی ادامه داد: اینکه شروع به کار آبرسانی برای 266 روستا امشب شروع می گردد و تا سه سال آینده همه این ها به ثمر می رسد و بخش اعظم این ها مربوط به شهرستان تفت بوده، به معنای یک حرکت بزرگ برای روستاییان ما در استان یزد و شهرستان تفت است.

9 پروژه برق و 266 پروژه آبرسانی به روستا های استان یزد افتتاح شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1479

به "رئیس جمهور: آبرسانی به روستا ها در شرایط تحریم خدمت دولت به مناطق محروم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور: آبرسانی به روستا ها در شرایط تحریم خدمت دولت به مناطق محروم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید