درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات کشوری

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تیم بانوان فول کیک بوکسینگ گیلان در مسابقات آزاد کشوری آذربایجان شرقی خوش درخشیدند.

درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرنگار از ، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: بانوان رزمی کار گیلانی با حضور در مسابقات کشوری که در آذربایجان شرقی برگزار گردید، توانستند در رشته فول کیک بوکسینگ خوش بدرخشند.

او اضافه کرد: گروه مبارزان فدراسیون ورزش های رزمی یک دوره مسابقات آزاد کشوری ویژه بانوان در آذربایجان شرقی برگزار کرد که تیم گیلان پیروز به کسب 5 مدال رنگارنگ شد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: این رقابت های رزمی با حضور 20 استان در قالب 12 تیم برگزار گردید که 5 نماینده شرکت نماینده گیلانی در این مسابقات به سرپرستی و مربیگری زهرا مردانه زاد، نایب رئیس سبک فول کیک بوکسینگ گیلان توانستند با 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز عنوان سومی این مسابقات را از آن خود نمایند.

فاطمه لطیفی اضافه کرد: همچنین تیم میزبان اول شد و تیم آذربایجان غربی دوم و تیم گیلان و خوزستان به صورت مشترک در صندلی سوم این رقابت های رزمی ایستادند.

او توضیح داد: این رقابت ورزشی با حضور 260 ورزشکار و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، لوکیک و هنر های فردی و سلاح سرد به مدت دو روز در استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز با هم رقابت کردند.

م.ع

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 736

به "درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش بانوان رزمی کار گیلانی در مسابقات کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید