داوری: عملکرد تیم ملی والیبال جوانان ایران بی نظیر بود، حضور داورزنی در انتخابات فدراسیون قطعی نیست

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: جوانان والیبال ما پر افتخار بوده و این جهت را ادامه خواهند داد.

داوری: عملکرد تیم ملی والیبال جوانان ایران بی نظیر بود، حضور داورزنی در انتخابات فدراسیون قطعی نیست

به گزارش ، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در حاشیه بازگشت اعضای تیم ملی والیبال جوانان ایران از رقابت های قهرمانی دنیا گفت: قهرمانی ملی پوشان جوان کشورمان را تبریک می گویم و از همه مقامات که بابت این قهرمانی پیان تبریک فرستاده اند تشکر میکنم.

او در ادامه اضافه کرد: جوانان والیبال ما پر افتخار بوده و این جهت را ادامه خواهند داد. عملکرد تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 بر موفقیت جوانان تاثیر گذار بود. از بازیکنان تیم بزرگسالان تشکر دارم از کادر فنی که تیم را به این عنوان رساندند متشکرم.

داوری بیان نمود: از وزیر ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و ملت ایران تشکر و قدردانی می کنم.

وی درباره انتخابات فدراسیون والیبال توضیح داد: جامعه والیبال اقبال خوبی دارد و عملکرد فدراسیون در این مدت خوب بوده است چون در وزارت خدمت می کنیم اجازه باشد در خدمت جامعه خواهیم بود.

داوری در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال شرکت کردن داورزنی در انتخاب فدراسیون والیبال گفت: داورزنی از بزرگان ورزش ایران است. هنوز حضور او در انتخابات قطعی نیست، اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعا شرایط فرق می نماید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 586

به "داوری: عملکرد تیم ملی والیبال جوانان ایران بی نظیر بود، حضور داورزنی در انتخابات فدراسیون قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: عملکرد تیم ملی والیبال جوانان ایران بی نظیر بود، حضور داورزنی در انتخابات فدراسیون قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید