دانشجویان زنجانی به کدام مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/زنجان واکسیناسیون دانشجویان شهرستان زنجان از امروز (16 شهریورماه) تا سوم مهرماه آغاز شده است.

دانشجویان زنجانی به کدام مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، واکسیناسیون کووید - 19 دانشجویان از امروز تا سوم مهرماه در شهرستان زنجان آغاز شده است.

دانشجویان ورودی 1395 و قبل از آن در بازه زمانی 16 تا 19 شهریورماه، دانشجویان ورودی 1396 در بازه زمانی 20 تا 22 شهریورماه، دانشجویان ورودی 1397 در بازه زمانی 23 تا 25 شهریورماه، دانشجویان ورودی 1398 در بازه زمانی کاربردی از تاریخ 26 تا 28 شهریورماه، دانشجویان ورودی 1400 در بازه زمانی اول تا سوم مهرماه به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

همچنین دانشگاه های آزاد، پیام نور، فنی و حرفه ای الغدیر، فنی و حرفه ای قائم، روزبه و دانشجویان بومی برای دریافت واکسن به مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد واقع در اعتمادیه و دانشگاه سراسری زنجان و دانشجویان بومی برای دریافت واکسن به مرکز واکسیناسیون دانشگاه زنجان مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پایه و دانشجویان بومی می توانند برای دریافت واکسن به مرکز واکسیناسیون به دانشکده داروسازی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشجویان دانشگاه بومی می توانند برای دریافت واکسن به پایگاه سلامت شماره 11 مراجعه کنند.

گفتنی است برای جلوگیری از ازدحام و تجمع دانشجویان صرفاً در تاریخ و مراکز تعیین شده پذیرش خواهند شد و برنامه پذیرش دانشجویان جامانده به هر دلیلی (بیماری فعال، مراجعه نکردن طبق برنامه و ...) متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی الزامی بوده و دانشجویانی که فاقد کارت دانشجویی هستند می توانند برگه انتخاب واحد آخرین ترم تحصیلی را ارائه کنند.

قابل ذکر است دانشجویان دانشگاه های سایر استان ها که بومی زنجان هستند، به استناد شناسنامه با کدملی پذیرش خواهند شد و دانشجویانی که از سایر دانشگاه به نام مهمان مشغول به تحصیل هستند، پذیرش خواهند شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9390

به "دانشجویان زنجانی به کدام مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان زنجانی به کدام مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید