خبرنگاران 12 هزار و 250 دانش آموز نیازمند در آذربایجان غربی چشم به راه کمک خیّران هستند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری شور عاطفه ها از امروز تا یازدهم مهر امسال در استان همزمان با سراسر کشور گفت: 12 هزار و 250 دانش آموز نیازمند در استان، چشم به راه کمک خیّران و مردم نوع دوست هستند.

خبرنگاران 12 هزار و 250 دانش آموز نیازمند در آذربایجان غربی چشم به راه کمک خیّران هستند

عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: شور عاطفه ها امسال به صورت پیوسته طی سه هفته ابتدایی شروع سال تحصیلی در سراسر کشور و آذربایجان غربی برگزار می شود که در قالب آن، نیازهای دانش آموزان احصا، جمع آوری و به آنان هدیه داده خواهد شد.

وی اضافه نمود: در قالب شور عاطفه های امسال، 250 پایگاه شامل پایگاه های اصلی و نمادین شهرستان ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی بیان نمود: امسال بیست و ششمین دوره جشن عاطفه ها با شعار همدل می شویم برای مهربانی در مهر با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری در استان برگزار می شود.

سهندی تاکید کرد: یکی از مسائل مناطق محروم و کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری، کمبود وسایل آموزش از راه دور در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل بوده که کمیته امداد رویکرد جدید شور عاطفه های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

وی اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی در سال گذشته 60 میلیارد ریال در آیین شورعاطفه ها کمک کرده بودند و با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده، پیش بینی می شود امسال این مبلغ 30 درصد افزایش یافته و با مشارکت خیّران و نیکوکاران به 78 میلیارد ریال برسد.

وی گفت: مردم نیکوکار و افراد خیّر می توانند از طریق شماره گیری کد مهربانی #1*8877* با تلفن همراه و یا واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب 0110769749001با شناسه 880317767 و شماره کارت مجازی 6037997900001232و مراجعه به سایت www.emdad.ir کمک های خود را برای تامین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی بضاعت واریز کنند.

به گزارش خبرنگاران، 188 هزار نفر در آذربایجان غربی در قالب حدود 90 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5031

به "خبرنگاران 12 هزار و 250 دانش آموز نیازمند در آذربایجان غربی چشم به راه کمک خیّران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 هزار و 250 دانش آموز نیازمند در آذربایجان غربی چشم به راه کمک خیّران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید