خبرنگاران گذر ورزشی در سنندج ایجاد می&zwnjشود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - شهردار سنندج از احداث و ایجاد گذر ورزشی در پارک پیشکسوت این شهر اطلاع داد، گفت: توسعه ورزش همگانی، نصب ست های ورزشی و احداث زمین های ورزشی در نقاط مختلف سطح شهر می تواند در ارتقای نشاط و شادابی شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

خبرنگاران گذر ورزشی در سنندج ایجاد می&zwnjشود

به گزارش خبرنگاران، حشمت الله صیدی روز دوشنبه در بازدید از فرایند احداث این پروژه با بیان اینکه یکی از برنامه های این دوره شورا و شهرداری احداث زیر ساخت های ورزشی در پارک ها و تفرجگاه های سطح شهر است، اضافه نمود: احداث جهت دوچرخه سواری در آبیدر و شروع احداث چند زمین ورزشی در بلوار معلم و شهرک بهاران از جمله اقدامات در راستای احداث اماکن ورزشی است.

شهردار سنندج گفت: در بوستان تازه احداث شده 20 هکتاری کوچکه ره ش هم توجه خاصی به احداث زمین های ورزشی شده و چندین زمین ورزشی نظیر فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، سایت پیاده روی، صخره نوردی و ست ورزشی نصب شده است.

وی یادآور شد: یکی از پارک هایی که همیشه پذیرای جمع کثیری از شهفرایندان و گردشگران بوده پارک پیشکسوت است بر همین اساس تصمیم به ایجاد گذر ورزشی در این پارک گرفته شد و این گذر ورزشی شامل احداث زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

صیدی گفت: هم اکنون آسفالت و بهسازی معابر پارک پیشکسوت توسط شهرداری منطقه سه صورت گرفته و خط کشی، نصب سیستم روشنایی، نصب سکوی تماشاچی از دیگر اقدامات در راستای احداث این گذر ورزشی است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد با ایجاد زیرساخت های ورزشی در دیگر پارکها و تفرجگاه های سطح شهر بتوانیم در راستای ترغیب شهفرایندان به ورزش و ارتقای روحیه و نشاط همشهریان گام های اساسی برداریم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6314

به "خبرنگاران گذر ورزشی در سنندج ایجاد می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گذر ورزشی در سنندج ایجاد می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید