خبرنگاران مرتبه علمی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی ارتقا یافت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از ارتقای مرتبه علمی 11 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه اطلاع داد.

خبرنگاران مرتبه علمی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی ارتقا یافت

به گزارش خبرنگاران، دکتر ابوالفضل بضاعت پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اعضای هیات ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی با ارتقای رتبه علمی 11 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه موافقت کردند که در این میان برای اولین بار در استان اردبیل یک زن به مرتبه علمی استادی ارتقا یافت.

وی اضافه کرد: دکتر حبیب ابراهیم پور از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر حمیدرضا محمددوست چمن آباد از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر عادل اکبری مجد از دانشکده فنی و مهندسی و دکتر نیلوفر میکاییلی از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به مرتبه علمی استاد ارتقا یافتند.

وی گفت: دکتر حسین محمدزاده از دانشکده علوم، دکتر اسماعیل سعادتی خمسه از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر ولی رسولی شربیانی از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر علی رضایی شریف از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دکتر حسین رحیمی کلور از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر نعمت راهنمایی ایوریق از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و دکتر سیف اله آقاجانی از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافتند.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را شروع کرد و در حال حاضر در بیش از 226 رشته تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حدود 11 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

6130/ ‬ 1257

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 512

به "خبرنگاران مرتبه علمی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرتبه علمی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید