خبرنگاران شهروندان فارس به یلدایی متفاوت دعوت شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شیراز-خبرنگاران- دعوت به طولانی ترین شب سال و طلیعه زمستان با پویش های مجازی و برنامه های گوناگون در بسترهای گوناگون مجازی ادامه دارد.

خبرنگاران شهروندان فارس به یلدایی متفاوت دعوت شدند

به گزارش خبرنگاران، شب یلدای امسال، شبی دیگرگونه و متفاوت است. در روزهایی که همگان در تلاش اند باری از دوش کادر درمان بردارند و با تحمل دوری از خانواده، هرچه زودتر بساط ویروس کرونا را در هم پیچند، 2 نهاد پُر مخاطب، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و آموزش و پرورش فارس، خانواده ها را به برگزاری یلدای مجازی دعوت می کنند.

یلدای مجازی؛ یلدای ماندگار

گزارش دریافی روز شنبه خبرنگاران از مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز حاکی از آن است که عموم مردم به پیوستن به پویش یلدای مجازی؛ یلدای ماندگار، در مسابقه ای که ویژه این شب در نظر گرفته شده است، دعوت شده اند.

سید روح اله حسینی با بیان این مطلب گفت: مجموعه سلامت استان فارس در ماه های اخیر، روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند و خوشبختانه در روزهای اخیر، با سیر نزولی بیماری روبرو بوده ایم، اما حفظ این شرایط، نیاز به مشارکت و همدلی مردم دارد.

وی، با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا به منزله مناسبتی باستانی در کشور و بهانه ای برای دور هم بودن خانواده ها، اضافه نمود: با توجه به شرایط همه گیری بیماری ضروری است که امسال این شب و مناسبت های ویژه آن را به گونه ای دیگر برگزار کنیم.

حسینی، درباره مسابقه یلدای مجازی؛ یلدای ماندگار گفت: برای شرکت در این مسابقه مردمی، افراد می توانند تصاویر و ویدیوهای خود را از حضور در خانه، با هشتگ یلدای ـمجازی ـ یلدای ـماندگار در فضای مجازی منتشر کنند و از هدایایی به ارزش پنج میلیون ریال، بهره مند شوند.

وی، مهلت زمان انتشار این هشتگ را تا خاتمه روز جمعه (پنجم دی ماه 99) مطرح نمود و گفت: همچنین صفحه اینستاگرامی به نشانی prm-sums برای دریافت تصاویر و ویدیوها در دسترس است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز ابراز امیدواری کرد ثمره برگزاری این پویش مجازی و همراهی مردم با اهداف پیش بینی شده، کاهش چرخه انتقال بیماری به ویژه به سالمندان و ماندگاری خاطره ای شیرین از آخرین یلدای قرن باشد.

جشن های یلدای زینبی دانش آموزان فارس برگزار می شود

رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز اعلام کرد: این اداره مبادرت به برگزاری برنامه های فرهنگی شاد و مفرح در شبکه آموزشی دانش آموزان موسوم به شاد کرده است.

سعید خادمی، با اشاره به راه اندازی پویش یلدای مجازی، از هم استانی ها درخواست کرد که با ماندن در خانه و برگزاری جشن ها و دید و بازدیدهای مجازی به جشن های آموزش و پرورش فارس بپیوندند.

او اضافه نمود:7 جشن مجازی با همکاری و میزبانی مناطق فورگ داراب، جویم لارستان، آباده، اقلید، پاسارگاد، فسا و ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز در روزهای بیست و نهم و سی ام آذرماه از طریق کانال farsfarhangi در ساعات 10، 15، 17، 19 و 20 در شبکه شاد برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در جشن های یلدای زینبی، برنامه تقدیر از کادر درمان و همچنین جشن روز پرستار نیز پیش بینی شده است.

پنجم جمادی الاول میلاد فرخنده حضرت زینب (س) در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است. امسال این روز مصادف با سی ام دی ماه 99 است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6408

به "خبرنگاران شهروندان فارس به یلدایی متفاوت دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان فارس به یلدایی متفاوت دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید