خبرنگاران ستاری مرکز رشد فناوری پورسینا سمنان را افتتاح کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سمنان- خبرنگاران- ساختمان مرکز رشد فناوری پورسینا زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان عصر سه شنبه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، علیرضا آشناگر استاندار سمنان و عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس افتتاح شد.

خبرنگاران ستاری مرکز رشد فناوری پورسینا سمنان را افتتاح کرد

به گزارش خبرنگاران، ستاری، پس از افتتاح و بازدید از طرح هایی در شهرستان های شاهرود و دامغان در قالب سفر یک روزه، وارد شهرستان سمنان شد و ساختمان مرکز رشد فناوری پورسینا را در پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح کرد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری پورسینا در حاشیه آیین افتتاح مرکز رشد فناوری پورسینا در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: طرح مرکز رشد واحدهای فناوری پورسینا با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به بره برداری رسید.

پدرام تابان با بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح را پارک علم و فناوری استان سمنان تامین کرد گفت: این ساختمان با ظرفیت استقرار 12 واحد، در اختیار شرکت های فناوری، دارندگان طرح های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: همچنین این ساختمان دارای یک سالن همایش با ظرفیت 100 نفر است.

به گزارش خبرنگاران، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح امروز گام اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری و مراکز رشد شماره 2 و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی را در شاهرود افتتاح کرد.

وی در ادامه بعد از بازدید از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری) ، مرکز نوآوری ها و فناوری های زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح و با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط فراوری شرکت دانش بنیان ریخته گری دقیق پارس و شرکت دانش بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری سازی فناوری های انرژی بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان رفت و با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان، آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM را افتتاح کرد.

معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهوری عصر امروز در شهرستان سمنان علاوه بر افتتاح دو طرح، در نشست شورای اداری استان در استانداری حضور می یابد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7934

به "خبرنگاران ستاری مرکز رشد فناوری پورسینا سمنان را افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاری مرکز رشد فناوری پورسینا سمنان را افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید