خبرنگاران ترامپ مجوز انتشار اسناد مربوط به ایمیل هیلاری کلینتون را صادر کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی انتخاباتی برای تضعیف رقیب دموکرات خود، مجوز خروج از طبقه بندی محرمانه اسناد مربوط به ایمیل هیلاری کلینتون در سال 2016 را صادر کرد.

خبرنگاران ترامپ مجوز انتشار اسناد مربوط به ایمیل هیلاری کلینتون را صادر کرد

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ شامگاه سه شنبه در یادداشت توئیتری خود گفت: من به طور کامل خروج از طبقه بندی محرمانه را از همه اسناد مربوط به بزرگترین جرم سیاسی در تاریخ آمریکا یعنی فریب روسیه را مجاز می شمارم.

وی افزود: به همین ترتیب ، مجوز رسوایی ایمیل هیلاری کلینتون را صادر می کنم. بدون هیچ ویرایشی!

مساله تبانی تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه، یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که از سال 2016 تا کنون مطرح بوده است. این موضوع پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری، از سال 2017 به مدت 2 سال در کمیته ویژه ای مورد تحقیق قرار گرفت اما به دلیل نفوذ وزیر دادگستری بر جریان انتشار و همچنین اعلام جرم علیه رئیس جمهوری مستقر، ره به جایی نبرد.

دموکرات های مجلس کنندگان اما ترامپ را به خاطر این اتهام مورد استیضاح قرار دادند و معتقد بودند که حمایت روسیه در هک کردن ایمیل های هیلاری کلینتون و همچنین دستگاه های کامپیوتری کمیته ملی دموکرات ها باعث شده است ترامپ به پیروزی برسد.

حال در کمتر از 28 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در حالی که همه نظر سنجی ها بایدن را پیشتاز انتخابات می دانند، تیم انتخاباتی ترامپ که اکنون با ویروس کرونا هم دست و پنجه نرم می کنند، اسناد فدرال را دستاویزی برای تضعیف رقیب خود دیده اند و می خواهند آن را در اختیار عموم قرار دهند.

پائول اسپری رئیس دفتر سابق اینوستور بیزینس دیلی در واشنگتن دی سی در این زمینه نوشته است: وقتی سرانجام همه اسناد از طبقه بندی خارج شوند و همه واکنشها از گزارش ها حذف شود، ملت می بیند که اف بی ای و سیا نه تنها ادعاهای تبانی روسیه علیه ترامپ را یک ترفند کثیف سیاسی می دانستند، بلکه آنها نیز درگیر این فریب بودند.

اقدام ترامپ برای عادی سازی اسناد مرتبط با کارزار انتخاباتی دموکرات ها در سال 2016 را می توان مقابله به مثلی از افشای اسناد مالیاتی وی توسط نیویورک تایمز حامی دموکرات ها دانست که گفته بود ترامپ در مدت 2 سال، تنها 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5269

به "خبرنگاران ترامپ مجوز انتشار اسناد مربوط به ایمیل هیلاری کلینتون را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ مجوز انتشار اسناد مربوط به ایمیل هیلاری کلینتون را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید