خبرنگاران برترین های مسابقات کورس اسب کشوری در اهواز معین شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اهواز - خبرنگاران - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: رقابت های کورس اسب با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز آدینه در اهواز برگزار و نفرات برتر تعیین شدند.

خبرنگاران برترین های مسابقات کورس اسب کشوری در اهواز معین شدند

حسین برون آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در هفته سوم کورس زمستانه سوارکاری کشور 75 اسب از استان های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: این مسابقات همه ساله در پیست نیرو اهواز برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می گردد؛ رقابت های سال جاری به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکارها اسب های امیر خوزستان، استین شاپورخواست و اتش تبوک اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های وحشی دانیال، آدریان کی اچ و آرشیدا مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در کورس سوم اسب های یانگوم ناصری، الماس سرخ نصیری و یاربانو رشید اول تا سوم شدند همچنین در کورس چهارم اسب های بریو ای اس، باور سالار و یارا مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

برون با بیان اینکه برگزاری مسابقات در اهواز علاوه بر گسترش صنعت پرورش اسب، شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد می نماید، گفت: خوزستان در بحث اسب و سوارکاری با داشتن بیش از 6 هزار راس اسب، همیشه جزو قطب های اصلی کشور به شمار می رود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6935

به "خبرنگاران برترین های مسابقات کورس اسب کشوری در اهواز معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برترین های مسابقات کورس اسب کشوری در اهواز معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید