حکیم: نیازمند طراحی راهبرد امنیتی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق هستیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رهبر جریان حکمت ملی عراق با محکوم کردن جنایت تروریست های داعشی در به شهادت رساندن شماری از رزمندگان حشد شعبی بر ضرورت طراحی راهبرد امنیتی برای انتها دادن به حضور داعش در عراق تأکید کرد.

حکیم: نیازمند طراحی راهبرد امنیتی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق هستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پی شهادت شماری از نیروهای حشد شعبی در عملیات مبارزه با داعش در پیامی گفت: شهادت و زخمی شدن ده ها نفر از نیروهای الحشد الشعبی و پلیس فدرال پس از ایستادگی شان دربرابر زنجیره ای از حملات تروریستی در مناطق گوناگون استان صلاح الدین و اطراف شهر سامرا خبری ناگوار بود.

وی ادامه داد: با اینکه بشارت رسید که آنان توانسته اند این گروه های خیانت پیشه را شکست دهند، اما اندوه فقدان این گروه از شهدا که جان خود را در ماه فضیلت از دست دادند بسی گران تر است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد: این اختلال امنیتی بررسی دقیق شرایط امنیتی و طراحی استراتژی امنیتی ای را طلب می کند که ضامن انتها دادن به حضور تروریست های داعش و پیش دریافت تدابیر پیشدستانه دربرابر آنان و خودداری از هرگونه سهل انگاری به خصوص در مناطقی باشد که شرایط امنیت در آنها پایدار نیست.

حکیم در ادامه شرح داد: همچنین لازم می دانیم که بر ضرورت دور نگه داشتن پرونده امنیتی کشور از کشمکش های سیاسی تأکید کنیم.

وی در انتها ضمن طلب رحمت و رضوان الهی برای این شهدای والامقام، برای خانواده های داغدار صبر و اجر آرزو و همچنین برای آسیب دیدگان طلب شفای عاجل کرد.

+

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2807

به "حکیم: نیازمند طراحی راهبرد امنیتی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیم: نیازمند طراحی راهبرد امنیتی برای پایان دادن به حضور داعش در عراق هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید