حدود نیمی از سالمندان ایلام مددجوی کمیته امداد هستند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: 47 درصد جمعیت سالمند استان مددجوی این نهاد حمایتی هستند.

حدود نیمی از سالمندان ایلام مددجوی کمیته امداد هستند

ضیاء رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهار کرد: در استان ایلام 23 هزار و 500 سالمند زیر پوشش کمیته امداد هستند که این رقم 47 درصد کل جمعیت سالمندی استان ایلام را شامل می گردد که به همین مناسبت کمیته امداد ارج نهادن به مقام این سالمندان را در عرصه خدمت رسانی به آنان به صورت جدی مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه حمایت این نهاد از حدود 47 درصد سالمندان استان نشان دهنده توجه ویژه کمیته امداد به قشر سالمند در این استان است، اضافه کرد: از سالمندان مورد حمایت تعداد 1000 نفر احتیاجمند مراقبت ویژه و نگهداری هستند که علاوه بر دریافت مستمری و یاری هزینه، از بعضی خدمات ویژه مانند یاری هزینه مراقبت و وسایل و تجهیزات مورد احتیاج نیز برخوردار هستند، همچنین تعداد 38 نفر از این تعداد بالای 100 سال سن دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به هفته گرامیداشت مقام سالمندان گفت: توجه به سلامت و سبک زندگی سالم برای سالمندان،سرکشی از سالمندان بیمار و بستری شده در منزل، ایجاد همبستگی در درون خانواده های سالمندان،اعزام سالمندان به اردوی زیارتی مشهد و موارد دیگر، از جمله برنامه های این نهاد برای قشر سالمند است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1017

به "حدود نیمی از سالمندان ایلام مددجوی کمیته امداد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود نیمی از سالمندان ایلام مددجوی کمیته امداد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید