جودوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، با برگزاری قرعه کشی رقابت های جودو قهرمانی آسیا، نمایندگان نوجوان کشورمان حریفان خود در شناختند.

جودوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، یازدهمین دوره رقابت های جودو نوجوانان و هجدهمین دوره مسابقات جودو جوانان آسیا در شرایطی از فردا پنج شنبه 22تیر ماه به میزبانی شهر بیشکک کشور قرقیزستان آغاز می شود که با انجام آیین قرعه کشی این رقابت ها آینده سازان جودو ایران حریفان خود را شناختند.

تیم 9 نفره جودو نوجوانان کشورمان و تنها کننده دختران نوجوان ایران دراین وزن از فردا مبارزات خود را در بیشکک آغاز می کنند.

در نخستین روز با انجام مبارزات اوزان منهای 50، منهای 55، منهای 60 و منهای 66 کیلوگرم نوجوانان در بخش پسران و پیکارهای اوزان منهای 40، منهای 44، منهای 48 و منهای 52 دختران پیگیری می شود، امیر حسین یزدانی، مصطفی ریاحی فر، وحید مجید بریمانلو و علی یوسفی 4 کننده جودو ایران در روز نخست این پیکارها هستند.

در وزن منهای 50کیلوگرم، امیرحسین یزدانی پس از استراحت در نخست باید با آبییک از کشور میزبان پیکار کند و در صورت کسب پیروزی به مصاف برنده قزاقستان و تاجیکستان می رود، در این وزن 9 جودوکار حضور دارند.

مصطفی ریاحی فر در جدول 11 نفره وزن منهای 55کیلوگرم در اولین مبارزه خود با کومار از هند پیکار می کند و در صورت پیروزی به مصاف کننده ازبکستان خواهد رفت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم مجید وحید بریمانلو در گام نخست به مصاف کننده کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی برابر جودوکاری از هنگ کنگ به میدان می رود.

در جدول منهای 66کیلوگرم در شرایطی 16 جودوکار حضور دارند که علی یوسفی دور نخست به دیدار با جودوکاری از هنگ کنگ پیکار می کند و در صورت فزونی به مصاف برنده قزاقستان و مغولستان خواهد رفت.

در روز دوم و در ادامه مبارزات رده سنی نوجوانان جودوکاران اوزان منهای 73، منهای 81، منهای 90 و به اضافه 90 کیلوگرم پسران و منهای 57، منهای 63، منهای 70 و به اضافه 70 کیلوگرم دختران روی تاتامی می فرایند، علی مولوی مقدم، حسین خجسته، سپهر علی نژاد، علی امینی و محدثه حسینی جودوکاران کشورمان در روز دوم هستند.

در وزن منهای 73 کیلوگرم علی مولوی مقدم ابتدا با جودوکار مغولستان پیکار می کند و در صورت شکست این حریف مغول به مصاف کننده کشور قزاقستان خواهد رفت، در این وزن 10 جودوکار حضور دارند.

در وزن منهای 81کیلوگرم و در حضور 11جودوکار ، حسین خجسته به مصاف حریفی از مغولستان می رود، در دور دوم جودوکار ازبک حریف خجسته در صورت پیروزی در مبارزه نخست خواهد بود.

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم و در حضور 10جودوکار، علی امینی پس از استراحت در دور نخست برابر جودوکار ازبکستان به میدان می رود، امینی در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از جودوکاران هند تاجیکستان و یا چین تایپه خواهد رفت.

محمد مهدی راستگر دیگر جودوکار کشورمان ابتدا جودوکار کشور مغولستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف جودوکار کشور میزبان خواهد رفت، برنده دیدار کره و قزاقستان حریف وی در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

در جدول 12 نفره وزن منهای 90 کیلوگرم سپهر علی نژاد در مبارزه نخست جودوکاری از ازبکستان را در پیش رو دارد و در دومین مبارزه به مصاف حریفی از قزاقستان می رود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2041

به "جودوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید