جابر انصاری از استقلالی ها برای جدایی قول شفاهی گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، جابر انصاری و مدیران استقلال برای در پیش دریافت راه جدایی به توافق شفاهی دست یافتند و فردا تصمیم نهایی درباره این موضوع اتخاذ می گردد.

جابر انصاری از استقلالی ها برای جدایی قول شفاهی گرفت

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر جدایی جابر انصاری از باشگاه استقلال مطرح شده است. این بازیکن حتی با آبی های پایتخت به اردوی ترکیه نرفت تا جدایی اش از آبی پوشان بیش از گذشته جدی قلمداد گردد. در همین رابطه کریمی، مدیر برنامه های این بازیکن به خبرنگاران گفت: ما جدایی جابر انصاری از استقلال را پیگیر بودیم. او شش، هفت پیشنهاد از تیم های دیگر دارد. اگر جدایی جابر در جلسات آینده معین گردد، تیم بعدی او هم ظرف 24 تا 48 ساعت آینده معین می گردد.

مدیر برنامه جابر انصاری در واکنش به این که جدایی این بازیکن از استقلال قطعی نشده است، تاکید نمود: جدایی جابر از استقلال در گرو بحث های اقتصادی است که باید ببینیم به چه شکلی پیش می رود. به نظرم نهایی می گردد. اگر با استقلال در نحوه جدایی از تیم به توافق نرسیم، قطعا جابر تا انتها فصل می ماند.

او گفت: در بحث در نحوه جدایی، نیتمان جدایی است. جابر هم دوست دارد جدا گردد. تمام بازیکنان می گویند که او آماده ترین بازیکن نیم فصل نخست استقلال است. به هر دلیلی به او بازی نرسید و شفر به او اعتقاد فنی نداشت. صلاح دو طرف این است که راه جدایی را در پیش گیرند.

کریمی با بیان این که دو طرف به توافق شفاهی برای جدایی جابر انصاری دست یافتند، اضافه نمود: این موضوع باید روی کاغذ قید گردد و بعد از ان ظرف 48 ساعت آینده به یکی از پیشنهادات انصاری پاسخ مثبت می دهیم.

مدیربرنامه جابر انصاری در پاسخ به این سوال که جدایی این بازیکن در گرو چه مسائلی است، گفت: جابر طلب هایی از قبل دارد. نیم فصل هم در تیم بوده و شرایط خاصی برای جدایی نیست. شرایط حاد هم نیست. یکسری بحث ها هست که دو طرف باید قبول نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 267

به "جابر انصاری از استقلالی ها برای جدایی قول شفاهی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابر انصاری از استقلالی ها برای جدایی قول شفاهی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید