تیشه گران: برای بازیهای آسیایی دغدغه اقتصادی داریم، در هیچ دوره ای به ملی پوشان حقوق داده نشده است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای اعزام کاروان ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ احتیاج به حمایت ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از نظر اعتباری داریم.

تیشه گران: برای بازیهای آسیایی دغدغه اقتصادی داریم، در هیچ دوره ای به ملی پوشان حقوق داده نشده است

مهران تیشه گران در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد پرداخت حقوق به ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی اعزامی به بازیهای آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ اظهار کرد: قرار نیست به ملی پوشان حاضر در اردو حقوقی پرداخت گردد و این موضوع نه تنها در این دوره بلکه در دوره های قبلی نیز انجام نشده و حقوقی پرداخت نمی شده است. البته یاری فدراسیون به ورزشکاران در حد پرداخت ایاب و ذهاب و پاداش است.

وی گفت: تنها یاری فدراسیون به کادر فنی است که آن هم براساس مدت زمان حضورشان در اردوهای تیم ملی مبلغی پیش بینی و در انتها اردو پرداخت می گردد. البته در این زمینه نیز هیچ قراردادی بین کادر فنی و فدراسیون منعقد نشده است.

رییس فدراسیون ناشنوایان اعلام کرد: در حال حاضر دغدغه اقتصادی داریم و شرایط اقتصادی فدراسیون به گونه ای است که امکان پرداخت حقوق حتی در حد پاداش به ورزشکاران را نداریم و اگر پاداشی نیز پرداخت گردد توسط رییس انجمن و هیات رییسه فدراسیون به عنوان تشویق برای ورزشکاران در نظر گرفته می گردد.

تیشه گران همچنین با اشاره به تغییرات در بعضی اعضای هیات رییسه فدراسیون ناشنوایان گفت: با تغییراتی که انجام دادیم امیدوارم زودتر دغدغه اقتصادی فدراسیون مرتفع گردد و بتوانیم کاروان را در شرایط بهتری راهی هنگ کنگ کنیم.

وی در انتها اضافه کرد: از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درخواست دارم حمایت ویژه ای از کاروان اعزامی ناشنوایان به بازیهای آسیایی هنگ کنگ داشته باشند و با پرداخت زودهنگام اعتبارات این فدراسیون، مسائل ما را برای آماده سازی کاروان به حداقل برسانند. بدون شک اگر در شهریور ماه نتوانیم کل اعتبارات خود را دریافت کنیم شرایط خوبی برای اعزام کاروان نخواهیم داشت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 697

به "تیشه گران: برای بازیهای آسیایی دغدغه اقتصادی داریم، در هیچ دوره ای به ملی پوشان حقوق داده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیشه گران: برای بازیهای آسیایی دغدغه اقتصادی داریم، در هیچ دوره ای به ملی پوشان حقوق داده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید