تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی فندقلو و مجتمع بین راهی اهر ـ سامبران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی فندقلو و مجتمع بین راهی جاده اهر ـ سامبران خبر داد.

تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی فندقلو و مجتمع بین راهی اهر ـ سامبران

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده در خصوص مجتمع بین راهی اهر ـ سامبران، گفت: پروژه احداث مجتمع بین راهی جاده اهرسامبران باهدف افزایش رفاه گردشگران و مسافران از سال 97 آغاز شد و در حال حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

او در ادامه ضمن بیان اینکه این پروژه با اعتباری قریب به یک میلیارد و 960میلیون ریال اجراشده است، به اقدامات انجام گرفته در مراحل اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در آخرین مراحل تکمیل این پروژه اقداماتی نظیر نصب در و پنجره و اجرای سیمان کاری و ... انجام گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در راستای تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی فندقلو نیز تا به امروز اقداماتی نظیر کف سازی محوطه به متراژ 1000 مترمربع، احداث جاده سلامت به طول 2500 متر و تکمیل نمازخانه انجام گرفته و اقدامات آینده، طی سال جاری تداوم خواهد داشت.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: چمدان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2367

به "تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی فندقلو و مجتمع بین راهی اهر ـ سامبران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل زیرساخت های گردشگری پارک جنگلی فندقلو و مجتمع بین راهی اهر ـ سامبران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید