توقف پروازهای آلیتالیا به ایران از دیگر نتایج تحریم ها

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شرکت هواپیمایی ایتالیایی آلیتالیا بیان کرد که از اول ژانویه 2019 تمام پروازهای رم-تهران را به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران متوقف خواهد نمود.

توقف پروازهای آلیتالیا به ایران از دیگر نتایج تحریم ها

با آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران پروازهای ایران با مسائلی رو به رو شده است؛ عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایران و توقف پروازهای شرکت های بعضی از کشورهای خارجی به مقصد ایران از مسائل عمده تحریم ها است. چنین تحریم هایی می تواند آسیب مهمی به گردشگری ایران وارد کند.

توقف تمام پروازهای رم-تهران توسط شرکت هواپیمایی ایتالیایی آلیتالیا از اول ژانویه 2019 یکی دیگر از نتایج تحریم های آمریکا علیه ایران است.

روز سی و یکم دسامبر 2018 در فرودگاه امام، آخرین پرواز این شرکت هواپیمایی به تهران انجام خواهد شد، همچنین این ایرلاین که با پرچم ایتالیا تردد می نماید، اعلام نموده که تمام پول مسافرانی را که برای بهار به مقصد تهران بلیط تهیه نموده بودند، پس خواهد داد. این درحالی بود که ژانویه 2016 و چندماه پس از توافق هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5، شرکت آلیتالیا که تا آن موقع چهار پرواز در هفته به تهران داشت، اطلاع داد از 27 مارس 2016 هر روز به مقصد فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران پرواز خواهد داشت. پیش از این نیز پروازهای شرکت های اروپایی بریتیش ایرویز، ایرفرانس و کی ال ام پروازهای خود به مقصد تهران متوقف شده بود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1760

به "توقف پروازهای آلیتالیا به ایران از دیگر نتایج تحریم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پروازهای آلیتالیا به ایران از دیگر نتایج تحریم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید