تصویر جت های جنگنده روسی در آگهی کارزار انتخاباتی ترامپ

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس جمهور آمریکا درست قبل استفاده از تصویر آرشیوی جت های جنگنده ساخت روسیه و تسلیحات در تبلیغ کارزار انتخابی اش، تأکید کرد: دخالت روسی در انتخابات 2020 وجود ندارد.

تصویر جت های جنگنده روسی در آگهی کارزار انتخاباتی ترامپ

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، راسلن پسکوف از مرکز تحلیل استراتژی ها و فناوری های مسکو در پولیتیکو تأیید کرد: این آگهی جلب یاری اقتصادی که قبل از 11 سپتامبر (21 شهریور) منتشر شد، به عموم پیام از نیروهای ما حمایت کنید را می داد و شبح پنج سرباز را به تصویر کشید که زیر سه جتی که به سمت بالا در پرواز بودند، ایستاده اند. اما تصویر استفاده شده هواپیماهای MIG-29 را نشان می دهد و دست کم یک سرباز در آن تفنگ کلاشنیکف به دست گرفته است. از آن موقع این تصویر به عنوان یک تصویر آرشیوی موجود در شاتراستاک با عنوان اشباح نظامی سربازان و نیروی هوایی در پس زمینه غروب خورشید شناسایی شده است. کمیته آمریکا را عالی کن ترامپ و کمیته ملی جمهوری خواستار این تبلیغ دیجیتالی را از 8 تا 12 سپتامبر پخش و بعد حذف کرد و کارزار ترامپ از آن موقع تا به امروز به شکل علنی درباره آن اظهارنظر نمی نماید.

با وجود این آگهی که حالا به سوژه تمسخر آنلاین بدل شده است، این نخستین باری نیست که کارزار ترامپ از ویدئوی نادرست یا گمراه کننده استفاده می نماید. در جریان اعتراضاتی که بعد از کشته شدن جورج فلوید رخ داد، کارزار ترامپ تصویری از اعتراضات اوکراین در سال 2014 را در کنار تصویری از ترامپ که با مأموران نیروی انتظامی در کاخ سفید ملاقات می نماید، مورد استفاده قرار داد. این آگهی با هدف تحقیر معترضان به وسیله مقایسه آن ها با رئیس جمهور دوستدار نظم و قانون پخش شد. متن زیر عکس های استفاده شده جمله امنیت عمومی در مقابل هرج و مرج و خشونت را نشان می داد. ، ایسنا

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5036

به "تصویر جت های جنگنده روسی در آگهی کارزار انتخاباتی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر جت های جنگنده روسی در آگهی کارزار انتخاباتی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید