ترکیه: آمریکا باید بداند که اعمال فشار هیچ نتیجه ای ندارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه آنکارا گفت: آمریکا باید بداند که اعمال فشار هیچ نتیجه ای ندارد.

ترکیه: آمریکا باید بداند که اعمال فشار هیچ نتیجه ای ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، حامی آکسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست ناتو گفت: واشنگتن بار دیگر به زبان تهدید روی آورده است، اما می دانیم که این لحن کارساز نیست. چنین اظهاراتی درباره کشورمان نیز غیر قابل قبول است، آمریکا باید بداند که اعمال فشار هیچ نتیجه ای ندارد.

وی ضمن اشاره به تداوم مذاکرات آنکارا و واشنگتن برای حل مسائل بیان کرد: انتظار می رود آمریکا اقدامات ملموس در قبال مواردی چون پ.ی.د، ی.پ.گ و فتو که امنیت کشور را تهدید می نماید، انجام دهد.

آکسوی ضمن اشاره به اهمیت نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو در تقویت همبستگی و اتحاد توضیح داد: روابط ناتو - روسیه، نقش ائتلاف در مبارزه با تروریسم و امنیت اروپا - آتلانتیک از جمله مواردی بود که در این نشست آنالیز شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه خاطر نشان کرد: حجم تجارت با آمریکا در حال حاضر بالغ بر 20 میلیارد دلار بوده و هدف ما ارتقای آن تا سقف 75 میلیارد دلار است.

وی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان درباره باز کردن آرشیوهای ترکیه گفت: لحن وی نشان می دهد که ارمنستان هنوز از اصالت دولتی برخوردار نیست.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 409

به "ترکیه: آمریکا باید بداند که اعمال فشار هیچ نتیجه ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه: آمریکا باید بداند که اعمال فشار هیچ نتیجه ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید