ترامپ برنامه ریزی برای اعزام نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس جمهور آمریکا اخبار منتشر شده در مورد برنامه ریزی دولت آمریکا برای اعزام هزاران نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد.

ترامپ برنامه ریزی برای اعزام نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخبار منتشر شده از سوی نشریه آمریکایی نیویورک تایمز مبنی بر آمادگی کشورش برای اعزام 120 هزار نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد.

دونالد ترامپ روز سه شنبه در پایخ به این سؤال که ایا دولت آمریکا در حال برنامه ریزی برای اعزام 120 هزار نیرو به خاورمیانه برای مقابله با تحرکات احتمالی ایران است، شرح داد: من فکر می کنم این یک خبر جعلی است. اما آیا من این کار را انجام خواهم داد؟ مطمئناً. ولی فعلاً برنامه ای برای این کار نداریم و امیدواریم مجبور نشویم در آینده برایش برنامه ریزی کنیم.

روز گذشته نشریه آمریکایی نیویورک تایمز مدعی شده بود که پنتاگون برای اعزام 120 هزار نیرو به خاورمیانه برای مقابله با تهدیدات احتمالی ایران برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

در شرایطی که همه شواهد و قرائن نشان می دهند که آمریکا اساساً توانی برای راه اندازی جنگی دیگر را ندارد، دولت ترامپ در ابتدا از تهدید به تقابل نظامی با ایران دم زد و وقتی نشانه ای از عقب نشینی مشاهده نکرد به تمنای مذاکره روی آورده به سفارت سوئیس شماره تلفن داد.

ایلان گلدنبرگ، رئیس اسبق میز ایران در پنتاگون و عضو ارشد اندیشکده آمریکایی مرکز آمریکای جدید یکی از بی شمار تحلیلگرانی در آمریکا است که معتقد است تحرکات جدید آمریکا در منطقه چیزی جز تلاش برای ارعاب ایران و اثرگذاشتن بر محاسبات این کشور نیست.

.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 440

به "ترامپ برنامه ریزی برای اعزام نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برنامه ریزی برای اعزام نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید