تامین هزینه یک میلیون دلاری سیستم یاری داور ویدئویی لیگ برتر روسیه توسط باشگاه ها

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سیستم یاری داور ویدئویی (VAR) در لیگ برتر روسیه که لژیونرهای ایرانی نیز در آن بازی می نمایند با مشارکت مالی باشگاه ها راه اندازی خواهد شد.

تامین هزینه یک میلیون دلاری سیستم یاری داور ویدئویی لیگ برتر روسیه توسط باشگاه ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، هفته گذشته فدراسیون فوتبال روسیه با دعوت از سازمان و باشگاه های لیگ برتر این کشور درباره خرید تجهیزات و راه اندازی کامل سیستم یاری داور ویدئویی با هزینه آنها به مذاکره پرداخت.

ولادیمیر کاشیگ، مدیرعامل باشگاه مطرح کراسنودار در این رابطه گفت: قرار شد باشگاه های لیگ برتر روسیه طی پروسه زمانی تعیین شده هزینه خرید تجهیزات و نصب سیستم یاری داور ویدئویی را پرداخت نمایند. امیدواریم روسیه آخرین لیگی نباشد که در این حوزه گام برمی دارد و باید هر چه زودتر نسبت به راه اندازی یاری داور ویدئویی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: طبق اطلاعات دریافتی مان سیستم یاری داور ویدئویی هزینه ای کمتر از یک میلیون دلار خواهد داشت که هر باشگاه لیگ برتری روسیه باید 50 تا 60 هزار دلار پرداخت کند. این یک راه چاره بسیار منطقی و عاقلانه است. اگر بخواهیم اشتباهات داوران را در طول رقابت ها در نظر بگیریم می بینیم که تمام کوشش یک تیم به تصمیم ذهنی یک نفر بستگی دارد. بدین خاطر سیستم یاری داور ویدئویی می تواند بسیار یاری نماینده باشد، البته این سیستم به صورت محدود در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روسیه مورد استفاده قرار می گیرد. امیدوار هستیم از فصل آینده به صورت کامل در تمامی بازی ها اجرا گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 184

به "تامین هزینه یک میلیون دلاری سیستم یاری داور ویدئویی لیگ برتر روسیه توسط باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین هزینه یک میلیون دلاری سیستم یاری داور ویدئویی لیگ برتر روسیه توسط باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید