بی توجهی عجیب بازیگر معروف هالیوود به کرونا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تابناک با تو/ در این روزها که کرونا سبک زندگی تمام مردم جهان را تغییر داده و آنها را وادار به قرنطینه خانگی کرده و علی رغم هشدارهای متعدد از سوی پزشکان و کادر درمانی، اما هنوز هستند افرادی که این بیماری کشنده را جدی نگرفته اند؛ بن افلک و نامزدش آنا دی آرماس در خیابان های لس آنجلس بدون توجه به همه گیری کرونا به گشت و گذاری رمانتیک پرداختند.

بی توجهی عجیب بازیگر معروف هالیوود به کرونا

رابطه این دو که با هم در فیلم (The Deep water) بازی می نمایند، از همواره جدی تر شده است. بن افلک 47 ساله و برنده اسکار و آنا دی مارس بازیگر جیمز باند و 31 ساله با لبخند در حال قدم زدن بودند و نشانه ای از نگرانی در چهره آنها به چشم نمی خورد.

آن دو پیشتر در کوبا با هم دیده شده بودند و با طرفدارانشان عکس یادگاری گرفتند. با این بی توجهی معلوم نیست آیا بن افلک و مارس هم به کرونا مبتلا شوند یا نه، زیرا ویروس منحوس ثابت نموده بین سلبریتی و مردم عادی تفاوتی قائل نیست و تعداد زیادی از چهره های مطرح جهان نیز قربانی کرونا شده اند.

تام هنکس و وهمسرش ریتا ویلسون، ادریس البا، کریستوفر هیویو و اولگا کوریلنکو هنرپیشه فرانسوی و ریچل متیوز هنرپیشه آمریکایی از جمله بازیگرانی بودند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2356

به "بی توجهی عجیب بازیگر معروف هالیوود به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی عجیب بازیگر معروف هالیوود به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید