بهاروند: زور به مجمع فدراسیون فوتبال جواب نمی دهد، از رد صلاحیت خودم قانع نشدم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران معتقد است زور به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال جواب نمی دهد.

بهاروند: زور به مجمع فدراسیون فوتبال جواب نمی دهد، از رد صلاحیت خودم قانع نشدم

به گزارش خبرنگاران، حیدر بهاروند در پایان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات با زحمات همکاران ما، دبیرکل محترم و اعضای مجمع در چند روز اخیر، به خوبی برگزار شد. تیمی انتخاب شد که امیدوارم وظایف خود را در راستای رشد و تعالی فوتبال کشور به خوبی انجام دهد.

وی درباره طعنه علی کریمی به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و تبریک روز مهندس شرح داد: اگر کسی بخواهد به مجمع زور بگوید، باید بداند هیچ وقت زور جواب نمی دهد و برعکس آن جواب می دهد. شما بهتر می دانید که اعضای مجمع مستقل هستند و دلی رأی می دهند. رأی دادن زوری نیست و کسی با زور نمی تواند رأی یک بچه را بگیرد، چه برسد به این افراد که مدیران باسابقه کشور هستند. باید به رأی مجمع احترام بگذاریم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال راجع به اینکه عزیزی خادم، او را برای سرپرستی نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ انتخاب کرده است، گفت: من حواسم نبود و این سمت درگیر کار بودم. در هر حال هر جا که باشم، در خدمت کشورم هستم و همه دیدند در این مدت چه بر سر ما آمد. ما به خاطر کشورمان حاضریم فداکاری کنیم و منافع ملی را به منافع خود ترجیح می دهیم.

بهاروند درباره رأی پرونده مارک ویلموتس گفت: نمی دانم. در این باره باید از تیم حقوقی سؤال کنید و فکر می کنم شرایط خوبی خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد اینکه نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال می گفتند فدراسیون ویرانی را تحویل می گیرند، گفت: همه می دانیم که کار اجرایی بدون ایراد نیست و هر مدیری بگوید کار اجرایی من ایراد ندارد، دروغ می گوید. شرایط محیطی، امکانات، پول و تحریم ها که از همه بدتر است. به دوستان می گویم که چنین صحبتی نکنید. مگر بدهی فدراسیون فوتبال چقدر است؟ بدهی ما مقابل مطالبات فدراسیون در فیفا و AFC ناچیز است و تحریم ها باعث بدهکاری ما شده که آنهم خیلی کم بوده است. ما با مستندات حرف می زنیم و می گوییم اگر تحریم ها برطرف شود، راحت 150 تا 160 میلیارد تومان وارد فدراسیون می شود.

سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال درخصوص انتقاداتی به حضور ثابت او در فدراسیون های قدیم و جدید و مدیریت ثابت وی در فدراسیون فوتبال گفت: این صحبت یک توهین به افرادی است که انتخاب شده اند. هیئت رئیسه یک فرد نیست و تاج و کفاشیان هم به تنهایی تصمیم گیر نبوده اند. هیئت رئیسه تصمیم گیرنده است و مصوبات آن باید انجام شود. این اتفاق ناشی از خردجمعی است و مطابق قوانین، کسی نمی تواند به صورت شخصی اعلام نظر کند. اگر هم کسی چنین کاری کند، شکست می خورد.

بهاروند در پاسخ به این پرسش که آیا از دلایل رد صلاحیت خود قانع شده است یا خیر، شرح داد: خیر!

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7268

به "بهاروند: زور به مجمع فدراسیون فوتبال جواب نمی دهد، از رد صلاحیت خودم قانع نشدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: زور به مجمع فدراسیون فوتبال جواب نمی دهد، از رد صلاحیت خودم قانع نشدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید