با نگاه وزارت ورزش به واترپلو انگیزه ای برایمان باقی نمانده است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مهدی یزدان خواه در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و وضعیت تیم ملی گفت: یک سال از بازی های آسیایی گذشته است و وضعیت تغییر نکرده. شرایط بهتر نشده که بدتر هم شده است. برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می شویم. با نگاهی که وزارت ورزش به واترپلو دارد انگیزه ای برایمان باقی نمانده است.

با نگاه وزارت ورزش به واترپلو انگیزه ای برایمان باقی نمانده است

ملی پوش واترپلو ایران اضافه نمود: اردوهای ملی به خوبی برگزار می گردد و مربی خوبی مانند چیریچ راهنمایی تیم را بر عهده دارد اما هیچ اردوی تدارکاتی خارجی نداریم به غیر از اردوی سنگاپور که قرار است برویم. پولی نداریم و واقعا نمی گردد حدود هفت ماه در اردو باشیم و پولی دریافت نکنیم. از سوی وزارت ورزش هیچ حمایتی نمی شویم.

وی تاکید نمود: حرف از حمایت زدند اما فقط صحبت کردن مهم نیست. باید دید در عمل چه کاری انجام می دهند. اگر وزارت ورزش قصد حمایت داشت باید پس از بازی های آسیایی و کسب مدال برنز که بعد از 44 سال به دست آمد، نگاهش را به واترپلو تغییر می داد. هنوز هم دیر نشده و 6 ماه تا انتخابی المپیک فرصت داریم. باید وزارت از واترپلو حمایت کند.

یزدان خواه با بیان اینکه ملی پوشان دیگر به این شرایط عادت نموده اند، تاکید نمود: همواره قول می دهند و به وعده هایشان عمل نمی نمایند. فکر می کردیم پس از بازی های آسیایی شرایط تغییر می نماید ولی تا به امروز خبری نشد. حتی سال جاری وضعیت لیگ هم معلوم نیست و اصلا شاید مسابقات لیگ هم برگزار نگردد. هیچ وقت کم کاری نخواهیم کرد و تا لحظه آخر برای کسب نتیجه کوشش خواهیم کرد اما بدانید که کار آسانی در پیش نداریم. قزاقستان یکی از رقبای ما در انتخابی المپیک است که دو بازیکن صرب در اختیار گرفته است.

ملی پوش واترپلو ایران در خاتمه گفت: سال جاری شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم چرا که ژاپن با توجه به میزبانی المپیک در مسابقات نیست و این کشور یکی از قدرت های واترپلو آسیا است. باید با چین و قزاقستان رقابت کنیم. چین را در بازی های آسیایی شکست دادیم و باید با قزاق ها بجنگیم. واقعا نمی دانم وزارت ورزش چرا به واترپلو اهمیتی نمی دهد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 828

به "با نگاه وزارت ورزش به واترپلو انگیزه ای برایمان باقی نمانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نگاه وزارت ورزش به واترپلو انگیزه ای برایمان باقی نمانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید