بازار امروز چگونه شروع شد ، ارزش معاملات بازار به 4608 میلیارد تومان رسید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با آغاز معالات امروز بازار سرمایه، شاخص کل متاثر از معامله در نمادهای فلزی، معدنی و شیمیایی با رشد حدودا یک درصدی همراه شد و به یک میلیون و 59 هزار واحد رسید، اما شاخص هم وزن همچنان منفی است و این نشان دهنده این است که کلیت بازار سهام با روندی منفی همراه است.

بازار امروز چگونه شروع شد ، ارزش معاملات بازار به 4608 میلیارد تومان رسید

هرچند در هفته اخیر در جلسه شورای عالی بورس و در طی جلسه غیرعلنی مجلس تصمیمات زیادی در جهت حمایت از بازار سرمایه گرفته شد و بازار در این چند وقته نشان داده که حمایت مقطعی بازار سهام پاسخگو نخواهد بود، امروز هم بازار متاثر از معاملات سهم های شاخص ساز سبزپوش شده است.

شپنا مجوز افزایش سرمایه 49 درصدی گرفت تا از سرمایه 5100 میلیارد تومان به 7600 میلیارد تومان برسد و نمادهای وبصادر، هرمز، ارفع، کاوه، کگل، آریا، زاگرس و مارون از جمله صف های خرید بازار در نیم ساعت ابتدایی بازار بودند.

همچنین فولاد و فارس و فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار داشتند و مجموع ارزش معاملات در بازارهای بورس و فرابورس 4608 میلیارد تومان بوده است.

در گروه خودرو با وجود بسته بودن نمادهای خودرو، خساپا و خگستر تمامی نمادهای فعال در کف قیمت روزانه معامله می شوند و افزایش عرضه ها ادامه دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5056

به "بازار امروز چگونه شروع شد ، ارزش معاملات بازار به 4608 میلیارد تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار امروز چگونه شروع شد ، ارزش معاملات بازار به 4608 میلیارد تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید