بازار آشفته استقلال، خطرهای واقعی، مدیران مجازی!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، باشگاه استقلال در این روزها با مسائل و اتفاقات بسیار مختلفی روبرو است و چند سوال و ابهام مهم پیرامون این باشگاه را فرا گرفته است.

بازار آشفته استقلال، خطرهای واقعی، مدیران مجازی!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال این روزها روی یک لبه تیغ راه می رود و هر لحظه یک حادثه ناگوار ممکن است پیکیره این باشگاه را به نابودی بکشاند. این پیکیره تا اینجای کار بعد از برکناری سعادتمند کوشش نموده است تا بتواند مسائلی وجود داشته است را رفع کند اما هنوز به هم ریختگی های موجود نفس کشیدن را برای استقلال سخت نموده است و با این وجود تعیین نیست که این باشگاه چه زمانی قرار است رنگ ثبات به خود بگیرد.

جنگ مجازی در استقلال

اولین چیزی که طرفداران استقلال آن را در چند روز اخیر دیده اند و یک جنگ روانی عظیمی را ایجاد نموده است، افشاگری های مدیران حاضر و سابق استقلال است. در یک طرف طرفداران شاهد مجادله مجازی سعادتمند با خلیل زاده هستند. مدیرعامل سابق استقلال در حال حاضر اتهاماتی در مورد عدم درآمدزایی و مسائل مدیریتی نسبت به خلیل زاده زده است که واکنش خلیل زاده را به همراه داشته است و رئیس هیات مدیره استقلال نیز با پرسپولیسی خواندن سعادتمند، در پی این بود تا جواب او را بدهد و در نظر دارد با شکایت از سعادتمند، جواب اتهامات او را با سند و مدرک بدهد.

این اتفاق، مساله ای است که تقریبا به یک فراگیری قابل توجهی رسیده است و هر چالشی پیش می آید مدیران یا بازیکنان یک تیم موبایل به دست آن را به اشتراک می گذارند و این باعث می گردد حواشی و مسائل یک تیم بیشتر گردد. اتفاقی دیگری که در نوع خودش می تواند بسیار عجیب باشد، اعلام اخبار رسمی باشگاه از صفحات مدیران استقلال در اینستاگرام است. همانطور که تعیین است هر باشگاه حرفه ای برای خود یک رسانه تعیین و تنظیم شده ای دارد اما چرا اعضای هیات مدیره استقلال اخبار و حاشیه های خود را در صفحه خود منتشر نمایند؟

مطالباتی که همچنان در هاله ای از ابهام است

این برای همگان تعیین است که پنجره جابجاییی استقلال همچنان بسته است و باید برای باز شدن این پنجره مطالبات باشگاه پاختاکور، سرور جپارف و وینفرد شفر پرداخت گردد. اسماعیل خلیل زاده که برای پرداخت مطالبات شفر به ترکیه سفر نموده بود در نهایت با مصاحبه های پسر سرمربی اسبق استقلال روبرو شد که معلوم شد همچنان هیچ پولی واریز نشده است. سوالی که باید از رئیس هیات مدیره پرسیده گردد این است که او در این مدت در ترکیه چه اقداماتی داشته است که هنوز خبری از واریز پول به حساب شفر نیست؟

از طرفی باشگاه استقلال با چندین بازیکن در این فصل به توافق رسیده است و آن ها را به جمع آبی پوشان ملحق نموده اما بسته بودن پنجره جابجایی تمام معادلات را برای بازیکنان جدید به هم می زند و پابرجا بودن این مشکل، به دردسرهای استقلال اضافه می نماید.

خلیل زاده هفته گذشته قول داده بود که پنجره جابجاییی باز می گردد اما استقلال هنوز با پنجره بسته سیر می نماید و تعیین نیست چه زمانی این پنجره باز می گردد. با این حال آدینه پیش، احمد مددی درباره پرداخت پول به شفر اظهار کرد: شفر تا اینجای کار، حسابی به جز حساب کرواسی به ما اعلام ننموده است. ابتدا 200 هزار یورو برگشت خورد اما اکنون داریم بخش بخش می فرستیم. امیدواریم امشب به عدد خوبی برسانیم اما می دانید اکنون در اروپا آخر هفته است و فردا و پس فردا تعطیل است. از دوشنبه دوباره باید کار را آغاز کنیم. یک روش هایی را در نظر گرفته ایم. دو راه چاره را در نظر داریم اما اگر به این شکل باشد مجبوریم به سراغ راه چاره دوم برویم که صحبتش را هم کردیم و نهایی هم شده است تا از آن راه انجام دهیم. امیدواریم به آن عددی که می خواهیم برسیم، چراکه از چندین کانال این انتقال دارد صورت می گیرد تا عدد مجموعش دربیاید و برای دوشنبه مجبوریم از راه چاره دوم کار را به نتیجه برسانیم.

رد پای دردسرهای استراماچونی

این روزها مدیران استقلال سرشان به مسائل متعددی گرم است اما شاید بی توجهی به یک پفراینده مهم، آن ها را وارد یک چالش عمیق نمایند و آن هم مطالبات استراماچونی است. طبق صحبت های مدیرعامل سابق استقلال، استراماچونی یک شکایت 285 صحفه ای علیه استقلال برای فیفا تنظیم نموده است و با تایید شکایت خود می تواند بیش از 2 میلیون یورو از باشگاه استقلال غرامت دریافت کند و این مساله باعث می گردد مسائل استقلال به اوج برسد.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آبی پوشان پایتخت است. مدیران استقلال همچنان ساختار تعیینی برای برنامه های خود ندارند و طرفداران استقلال هر روز شاهد بی برنامگی هستند و این اتفاقات نگرانی های هوادران را بیشتر می نماید و باید دید این فرایند تا چه زمانی در استقلال ادامه پیدا می نماید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5653

به "بازار آشفته استقلال، خطرهای واقعی، مدیران مجازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار آشفته استقلال، خطرهای واقعی، مدیران مجازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید