اولین مذاکره پدر مسی و رئیس باشگاه بارسلونا بی نتیجه بود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اولین دور مذاکرات مدیربرنامه های لیونل مسی با مدیران باشگاه بارسلونا برای خروج از نوکمپ نتیجه ای به همراه نداشت.

اولین مذاکره پدر مسی و رئیس باشگاه بارسلونا بی نتیجه بود

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپورت اعلام نمود جلسه شب گذشته (چهارشنبه) خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی با خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا برای مذاکره درباره درخواست کاپیتان آبی واناری ها برای خروج از این تیم نتیجه ای به همراه نداشته است.

طبق ادعای این نشریه کاتالان، این جلسه فضایی کاملاً محبت آمیز داشت اما در انتها هیچ یک از طرفین نتوانستند نظر دیگری را برای پذیرش خواسته طرف مقابل جلب نمایند.

ظاهراً بارتومئو در این جلسه به خورخه مسی گفته که رونالد کومان سرمربی جدید تیم در برنامه های تاکتیکی اش روی مسی حساب می نماید و باشگاه هم در نظر دارد قرارداد کاپیتان آرژانتینی اش را برای دو سال دیگر و تا جام جهانی 2022 تمدید کند. با این حال پدر مسی مجاب نشده و بر خواسته فرزندش برای فسخ قراردادش با بارسلونا و جدایی از این تیم به عنوان بازیکن آزاد تأکید نموده است. به این ترتیب هیچ یک از طرفین به خواسته خود نرسیدند و جلسه آنها بدون دستیابی به توافق به انتها رسید.

در این جلسه علاوه بر بارتومئو، بورداس مدیر اجرایی باشگاه به نمایندگی از آبی و اناری ها و خورخه مسی، فرزندش رودریگو و وکیلش خورخه پکور به نیابت از لئو مسی حضور داشتند. گویا قرار است مذاکرات طی روزهای آینده ادامه داشته باشد تا راه حلی مورد توافق دو طرف حاصل گردد. مسی اما ظاهراً همچنان قصد ندارد در تمرینات تیم تحت راهنمایی رونالد کومان شرکت کند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4777

به "اولین مذاکره پدر مسی و رئیس باشگاه بارسلونا بی نتیجه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مذاکره پدر مسی و رئیس باشگاه بارسلونا بی نتیجه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید