انتقاد از روند کند جابجایی تیر برق در بافت های فرسوده

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، عضو شورای شهر تهران گفت: از وزیر نیرو درخواست داریم که جابجایی تیر برق ها که به کندی در بافت فرسوده انجام می شود را بررسی کند.

انتقاد از روند کند جابجایی تیر برق در بافت های فرسوده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آلودگی هوا و ترافیک دو معضل اصلی پایتخت برای شهروندان به شمار می رود گفت: نقش فضای سبز در تولید اکسیژن بر کسی پوشیده نیست و فضای سبز مفرح است و کمک به زندگی بهتر و زیست مطلوب تر در شهر می کند که حیات آن به آب وابسته است.

وی گفت: با توجه به منابع آبی محدود تامین آب فضای سبز از طریق پساب مدنظر قرار گیرد و از دوستان در شرکت آب و فاضلاب و درخواست دارم که برنامه های جدی در این زمینه داشته باشند و با شورای شهر همکاری داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: شورای پنجم در اردیبهشت 98 با همکاری شرکت آب و فاضلاب قرار شد برنامه هایی داشته باشد و جهت نصب تجهیزات اطفای حریق به ویژه در صورت وقوع زلزله احتمالی در پایتخت، تامین پساب برای فضای سبز و تامین آب شرب مترو را انجام دهند و باید تسهیلاتی در این زمینه بر اساس قانون فراهم و مدل های مالی فی مابینی ارائه شود.

نوری گفت: از دهه 70 شرکت آب و فاضلاب با شهرداری تعامل داشته و باید شبکه آب و فاضلاب در پایتخت کاملا تکمیل شود که هنوز 30 درصد باقی مانده و کامل شدن آن به لحاظ زیست محیطی حیاتی است.

به گفته وی از دهه 40 حق آبه برای چیتگر منظور شده، ولی به دلیل بدهی ها در دو فصل آب به روی چیتگر بسته می شود و بسکمک از بخش های این پارک دچار آسیب شده است.

عضو شورای شهر گفت: انتظار نداریم به دلیل بدهی ها آب بر روی چیتگر بسته شود و همکاری های لازم در این راستا باید انجام گیرد.

وی در خاتمه از روند کند جابجایی تیر های برق در بافت های فرسوده انتقاد کرد و گفت: این مساله نارضایتی هایی ایجاد کرده و درخواست داریم که توجه ویژه به این مساله شود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1234

به "انتقاد از روند کند جابجایی تیر برق در بافت های فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از روند کند جابجایی تیر برق در بافت های فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید