انتخاب مدیر جدید استقلال باید در آرامش و دور از هیجان صورت گیرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، طی چند ماه اخیر بارها بحث استعفا یا کنارگذاشتن امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال از سمتش مطرح شده بود که فتحی و وزارت ورزش این حدس ها را رد می کرد.

انتخاب مدیر جدید استقلال باید در آرامش و دور از هیجان صورت گیرد

با این حال به نظر می رسد بحث ایجاد تغییرات مدیریتی در استقلال این روزها جدی دنبال می شود و وزارت ورزش به دنبال انتخاب جانشین فتحی است.

سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آنچه که امروز استقلال بیش از هرچیز به آن نیاز دارد، آرامش است و هر فردی در مورد این تیم ادعا دارد و خودش را دوست و هوادار می داند، باید به ایجاد این آرامش کمک کند.

مدیرعامل پیشین آبی ها گفت: باید به مجمع باشگاه استقلال که همان وزارت ورزش است این فضا را داد تا در آرامش به مذاکره با گزینه های مدیرعاملی این باشگاه بپردازد و دور از هیجان انتخاب نهایی و اصلح خود را انجام دهد.

اولیایی با تاکید بر این که تصمیم گیری های هیجانی همیشه به ضرر استقلال بوده، بیان داشت: از هواداران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه هم می خواهم تا به ایجاد این آرامش کمک کنند و اجازه بدهند بهترین تصمیم در این مقطع اتخاذ شود تا باشگاه دچار خسران و ضرر نشود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1167

به "انتخاب مدیر جدید استقلال باید در آرامش و دور از هیجان صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیر جدید استقلال باید در آرامش و دور از هیجان صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید