امروز مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به انتها می رسد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران- طبق اعلام مسئولان سازمان امور مالیاتی امروز آخرین مهلت مودیان مالیاتی برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز است .

امروز مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به انتها می رسد

به گزارش خبرنگاران، مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات است که به ارزش افزوده شده به کالا در هر مرحله از فراوری وضع می گردد و پولی است که خریدار هنگام خرید کالا یا خدمات باید به فروشنده بپردازد و فروشنده کالا و خدمات این پول را باید در دوره های زمانی تعیینی به دولت پرداخت کند که منظور از این نوع پرداخت تفاوت قیمت کالاها و خدمات در زمان عرضه و در زمان خرید در دوره ای تعیین است.

این نوع مالیات که نرخ محاسبه آن 9 درصد است، مودیان آن برای ارائه اظهارنامه مربوطه در این زمینه تا انتها امروز فرصت دارند.

طبق قانون باید 15 روز پس از انتها هر فصل، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ارائه گردد اما با شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز امسال تا امروز تمدید شد.

بنابراین، مودیان مالیاتی به منظور برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، می بایست تا انتها امروز به وسیله سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir در موعد مقرر نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز 1399 و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه اقدام نمایند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7138

به "امروز مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید