اعمال محدودیت های اجتماعی سختگیرانه در پاراگوئه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، همزمان با تداوم شیوع گسترده کرونا در دنیا، پاراگوئه توانسته در مهار این ویروس تجربه به نسبت موفقی کسب کند که دلیل آن، اعمال محدودیت های اجتماعی سختگیرانه و جدی اعلام شده است.

اعمال محدودیت های اجتماعی سختگیرانه در پاراگوئه

براساس گزارش روز چهارشنبه رسانه های غربی، پس از هشدارهای اولیه در خصوص شیوع کرونا در دنیا، مسئولان پاراگوئه به سرعت تدابیر گسترده ای را برای مهار شیوع این ویروس اتخاذ نموده که از جمله اعمال محدودیت های شدید از اوایل ماه مارس(اسفند-فروردین) بود.

پیامد اجرای جدی و سختگیرانه این تدابیر سبب شده شمار مبتلایان به کرونا در پاراگوئه نسبت به دیگر کشورهای آمریکای لاتین بسیار کمتر بوده و شمار فوتی ها نیز اندک است.

براساس جدیدترین اطلاعات وزارت بهداشت پاراگوئه، تا به امروز در این کشور هفت میلیونی فقط ابتلای 161 نفر به کرونا ثبت شده که از این تعداد هشت نفر جان باخته اند.

این در حالی است که تا به امروز شمار مبتلایان در برزیل بیش از 28 هزار نفر، پرو بیش از 10 هزار نفر، شیلی 7919 نفر، اکوادور 7603، مکزیک 5399، پاناما 3575 و کلمبیا 2979 نفر اعلام شده است.

2 کشور دیگر آمریکای لاتین با آمار کم مبتلایان به کرونا شامل اروگوئه با 492 و بولیوی با 397 نفر بوده است.

در همین حال لوئیس آلبرتو اسکوتو نماینده سازمان دنیای بهداشت در پاراگوئه، از جمله دلایل آمار کم مبتلایان در این کشور را تدابیر فاصله گذاری اجتماعی سختگیرانه و جدی اظهار داشت.

وی اضافه کرد: مردم پاراگوئه با وجود مواجهه با چالش های مخالف، خود را با شرایط تطبیق داده و از تدابیر پیروی می نمایند.

دولت پاراگوئه در هفته دوم ماه مارس، مدارس را تعطیل و برگزاری رویدادهای عظیم را تعلیق کرد. اندکی بعد، مرزها و فرودگاه ها را بست و دستور قرنطینه کامل مردم را با چند استثنا صادر کرد.

نیروهای نظامی پاراگوئه نیز بر اجرای قرنطینه و محدودیت های اجتماعی به طور جدی نظارت داشته و افراد ناقض این قوانین نیز مجازات شده اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2537

به "اعمال محدودیت های اجتماعی سختگیرانه در پاراگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های اجتماعی سختگیرانه در پاراگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید