اعلام برنامه رقابتهای تکواندو جام مدافعان سلامت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرگزار مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور گرامیداشت شهدای مدافع سلامت به شیوه جام جهانی با حضور 8 تیم هیأت تکواندو سر پل ذهاب، هیأت تکواندو اصفهان، پارسیان البرز، پاس تهران، هیأت تکواندو تهران، فتح صدر البرز، فرمانیه تهران و لوازم خانگی کن طی روزهای پنجشنبه و آدینه (17 و 18 تیرماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

اعلام برنامه رقابتهای تکواندو جام مدافعان سلامت

برهمین اساس جلسه هماهنگی و مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان تیم ها روز گذشته (یکشنبه - 13 تیرماه) در سالن جلسات فدراسیون انجام و گروه بندی تیم های حاضر در این دوره رقابت ها تعیین شد.

لوازم خانگی کن و فرمانیه که به ترتیب اسم نایب قهرمانی و سومی لیگ برتر تکواندو را بدست آورده بودند به اسم سر گروه انتخاب شدند که با قرعه کشی اجرا شده لوازم خانگی کن به اسم سرگروه اول و فرمانیه به اسم سرگروه دوم معرفی شدند.

لوازم خانگی کن، پارسیان البرز، پاس تهران و فتح صدر البرز در گروه اول قرار دارند و فرمانیه تهران، هیأت تکواندو سرپل ذهاب، هیأت تکواندو تهران و هیأت تکواندو اصفهان در گروه دوم جای گرفتند.

روز نخست (پنجشنبه - 17 تیرماه) مسابقات در دو گروه پیگیری خواهد شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می نمایند؛ تیم های صعود نماینده در روز سرانجامی (آدینه - 18 شهریورماه) به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت ملاقات رده بندی و فینال برگزار می گردد.

رقابت ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می گردد و هر تیم باید متشکل از 6 تکواندوکار (4 ورزشکار اصلی و 2 ورزشکار ذخیره که در صورت احتیاج می توانند پس از سرانجام راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام نمایند.) باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9079

به "اعلام برنامه رقابتهای تکواندو جام مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه رقابتهای تکواندو جام مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید