اعزام یک هزار نظامی جدید آمریکایی به خاورمیانه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مقامات آمریکایی اعلام کردند واشنگتن آماده اعزام نیروهای بیشتر به خاورمیانه می گردد.

اعزام یک هزار نظامی جدید آمریکایی به خاورمیانه

به گزارش به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مقامات آمریکایی گفتند واشنگتن آماده اعزام نیروهای بیشتر به خاورمیانه می گردد.

این مقامات به رویترز خبر دادند این اقدام در پاسخ به تهدیدات ایران انجام می گردد.

تکمیلی: پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت: با توجه به افزایش تهدیدها و تنش ها در خاورمیانه، یک هزار نیروی نظامی دیگر به خاورمیانه اعزام می کنیم.

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز گذشته در مصاحبه ای مدعی شد: راهبرد امنیت ملی، ایران را بعنوان یکی از چهار تهدید اول معرفی نموده است و ما باید اطمینان حاصل کنیم قابلیت ممانعت آنها از این نوع فعالیت ها را که مردم و تأسیسات آمریکا و بازار جهانی نفت را تهدید می نماید، دارا هستیم.

مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد تمایل دولت آمریکا برای مذاکره با ایران گفت ترامپ از مبارزات انتخاباتی سال 2016 برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی نموده است و با این فرض که آنها (ایران) تسلیحات هسته ای و فعالیت های بدخواهانه ای که در آن تعامل دارند را کنار بگذارند، دولت ترامپ آماده است تا بر روی یک توافق با ایران کار کند.

اتهامات بولتون علیه ایران در حالی مطرح شده است که ایران بارها تأکید نموده است که به هیچ عنوان به دنبال تسلیحات هسته ای نیست و برنامه کاملاً صلح آمیز هسته ای را دنبال می نماید و گزارش های دوره ای آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بر این امر و پایبندی ایران به مفاد برجام تأکید دارد. حدود یک سال پیش بود (18 اردیبهشت 1397) که دولت آمریکا به دستور ترامپ از توافق بین المللی برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام خارج شده و تمام تحریم های هسته ای ذیل این توافق را در دو بازه 90 و 180 روزه مجددا اعمال کرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 504

به "اعزام یک هزار نظامی جدید آمریکایی به خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام یک هزار نظامی جدید آمریکایی به خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید