اعتراض طرفداران استقلال خوزستان، تکلیف قهرمان سابق لیگ رامشخص کنید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عصر چهارشنبه تعدادی از طرفداران تیم فوتبال استقلال خوزستان با در دست داشتن بنرهایی خطاب به رئیس جمهور، وزیر ورزش، نمایندگان خوزستان، استاندار، امام آدینه اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند و خواهان جلوگیری از فروپاشی قهرمان سابق لیگ برتر فوتبال ایران شدند.

اعتراض طرفداران استقلال خوزستان، تکلیف قهرمان سابق لیگ رامشخص کنید

تجمع امروز در حالی صورت گرفت که مدیرکل ورزش و جوانان استان پیش از اعلام نموده بود، تیم استقلال خوزستان برای ادامه فعالیت مسئله ای ندارد اما مسئولان شرکت گروه ملی ایران، بیست و یکم شهریورماه 100 درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان را در چند مرحله با چاپ آگهی در روزنامه رسمی به مزایده گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی با آینده نا مشخصی روبه رو شده است که سایر تیم های شرکت کننده در رقابت های دسته اول باشگاه های کشور پس از انتخاب کادر فنی شروع به جذب نفرات موردنظر خود کردند اما در مقابل هر روز شاهد جدایی نفرات کلیدی و تأثیرگذار نماینده خوزستان هستیم.

تیم استقلال خوزستان در سال 1390 با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران فعالیت خود را شروع کرد و پس از دو فصل حضور در مسابقات دسته اول باشگاه های کشور توانست جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

استقلال خوزستان در فصل 95-1394 توانست با سرمربیگری عبدالله ویسی قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9485

به "اعتراض طرفداران استقلال خوزستان، تکلیف قهرمان سابق لیگ رامشخص کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض طرفداران استقلال خوزستان، تکلیف قهرمان سابق لیگ رامشخص کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید