استقلال صعود هم کند به مشکل می خورد، مدافعان کُند هستند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چهارمین ملاقات خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بامداد یکشنبه به مصاف الدحیل رفت که این ملاقات با نتیجه 2-2 به اتمام رسید.

استقلال صعود هم کند به مشکل می خورد، مدافعان کُند هستند

اکبر کارگرجم مدافع پیشین استقلال و تیم ملی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: در این بازی هر دو تیم احتیاط را در اولویت خود قرار داده بودند چون می دانستند که مهاجمان خطرناکی در زمین هستند که هر آن توان باز کردن دروازه طرف مقابل را دارند.

وی اضافه نمود: در واقع مربیان دو تیم نسبت به بازی قبل احتیاط را جانشین جسارت کردند، اما با این حال باز هم دیده شد که این بازی زیبا، تماشاگر پسند و جذاب بود و 4 گل هم داشت.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: آبی پوشان نشان دادند در فاز تهاجمی بهترین تیم آسیا هستند. آنها به تیم قدرتمند الدحیل در دو بازی 5 گل زدند و در مجموع هم در 4 بازی توانستند 13 گل بزنند که این آماری بسیار مطلوب است. اما در مقابل این تیم در فاز تدافعی مشکل دارد و این مشکل باید با سرعت برطرف گردد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: اگر استقلال تا به امروز در گروه مرگ آبرو داری و از اعتبار فوتبال ایران دفاع نموده، به لطف فاز تهاجمی قدرتمندی است که در اختیار دارد. مهاجمان و هافبک های تهاجمی این تیم دروازه هر تیم آسیایی را با خطر روبرو می نمایند و آن را باز می نمایند. اما متأسفانه ما در دفاع متزلزل هستیم و هر خط حمله باتجربه ای می تواند به تیم ما آسیب بزند.

کارگرجم تاکید نمود: تیمی که داعیه راهیابی به فینال آسیا را دارد باید در دفاع و حمله بالانس باشد. فرهاد مجیدی و دستیارانش باید با سرعت مسائل خط دفاعی را مرتفع نمایند. شاید ما با این شرایط از گروه صعود کنیم، اما در صورت عدم برطرف این مسائل قطعاً در مراحل بالاتر با مسائل عظیم تری روبرو خواهیم بود.

وی بیان داشت: فعلاً که بازیکن جدید به تیم نمی گردد اضافه نمود و باید مشکل با همین نفرات حل گردد. مدافعان ما قدری کند هستند و توپ های سرعتی تمرکزشان را بر هم زده و آنها را به اشتباه می اندازد. این را گل هایی که ما در آسیا خوردیم می گوید. چرا که اغلب این گل ها حاصل اشتباهات فردی و ساده ای بود که مدافعان تحت فشار مرتکب آن شدند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8089

به "استقلال صعود هم کند به مشکل می خورد، مدافعان کُند هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال صعود هم کند به مشکل می خورد، مدافعان کُند هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید