از توان بخش خصوصی و مسئولیت اجتماعی بنگاه ها برای عبور از شرایط استفاده می کنیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، فرزین فردیس، مدیر کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس در گفت وگو با پایگاه خبری اتاق ایران درباره این کمپین اهداف و برنامه های آن می گوید: کمپین نفس پویش فعالان مالی بخش خصوصی است که دور هم جمع شده اند تا برای عبور از بحران کرونا کوشش جمعی و هم فکری نمایند؛ این پویش از روز یک شنبه هفته گذشته کار خود را آغاز نموده است.

از توان بخش خصوصی و مسئولیت اجتماعی بنگاه ها برای عبور از شرایط استفاده می کنیم

او از تدوین طرحی با عنوان تامین لوازم یکبار مصرف کادر درمان خبر می دهد و تصریح می نماید: با توجه به احتیاج شدید بیمارستان های تعیین مبارزه با کرونا و کادر درمان آنها به مواد لازم پزشکی مثل ماسک N95 و لباس مناسب، این طرح تعریف شده است.

مدیر کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس می افزاید: بعضی از فعالان مالی زیرنظر کمپین در قالب مسئولیت اجتماعی، کارها و اقداماتی را برای تامین استراحتگاه های مورد احتیاج کادر درمان در کنار بیمارستان تعیین آغاز نموده اند. ما هم فراخوانی تنظیم و به اطلاع دوستان رسانده ایم و در کوشش هستیم با استفاده از سازه های سبک و سریع الاجرا در محیط باز بیمارستان ها فضای استراحتگاه برای کادر درمان احداث کنیم.

فردیس تاکید می نماید: در این شرایط کادر درمان امکان مراجعه به خانه را ندارند و محیط بیمارستان محیط مناسبی برای استراحت آنها نیست. برای همین این استراحتگاه ها می تواند به ارتقای توان جسمی و روحی کادر درمان یاری کند تا آنها برای انجام مهمترین رسالت شان با توان جسمی بالایی جهت را ادامه دهند.

مدیر کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس مسأله مهم را تامین اقلام ضروری درمان می داند و می گوید: طرح تسهیل واردات اقلام ضروری آغاز شده و از همه بازرگانانی که کالاهای آنها در مرزها مانده و یا دچار مسائلی شده، خواستیم مسائل را به ما اطلاع دهند تا مسأله آنها پیگیری و حل گردد.

به گفته مدیر کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس، شماره تلفن 1866 در تهران و شماره تلفن 71394400 با پیش شماره 021 برای شهرستان ها از 8 صبح تا 5 بعدازظهر آماده جمع آوری نظرات بخش خصوصی است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2227

به "از توان بخش خصوصی و مسئولیت اجتماعی بنگاه ها برای عبور از شرایط استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از توان بخش خصوصی و مسئولیت اجتماعی بنگاه ها برای عبور از شرایط استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید