آنر گوشی V40 لایت و تبلت آنر تب 7 را رونمایی کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آنر دقایقی پیش از دو محصول جدید خود برای بازار چین رونمایی کرد که شامل یک گوشی هوشمند تحت عنوان آنر V40 لایت و یک تبلت با نام آنر تب 7 می شوند.

آنر گوشی V40 لایت و تبلت آنر تب 7 را رونمایی کرد

طبق برنامه ریزی قبلی، دقایقی پیش آنر از یک گوشی هوشمند و تبلت جدید رونمایی کرد که البته این محصولات فعلا فقط برای بازار چین در دسترس قرار دارند و تعیین نیست آیا وارد بازار جهانی هم می شوند یا خیر. آنچه که می دانیم این است که گوشی آنر V40 لایت در واقع همان هواوی نوا 8 5G با برند متفاوت است که از پردازنده های مدیاتک Dimensity 800U به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد و در دسته گوشی های میان رده هم قرار می گیرد.

آنر V40 لایت

این گوشی از نمایشگری 6.57 اینچی خمیده و بسیار زیبا بهره می برد و باید آن را بخشی از گوشی های سری آنر V40 بدانیم. پنل این نمایشگر از جنس OLED بوده و وضوح تصویر آن +FHD است. همچنین این نمایشگر از رفرش ریت 90 هرتز هم پشتیبانی می نماید که برای یک گوشی میان رده بسیار ویژگی خوبی به حساب می آید. روی بخش بالایی نمایشگر یک حفره بسیار کوچک هم تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. حسگر اثرانگشت هم به صورت اپتیکال و در زیر این نمایشگر قرار گرفته.

روی پنل پشتی اما شاهد ماژول نسبتا عظیمی هستیم که میزبان 4 سنسور مختلف است. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو، وظیفه عکاسی و فیلم برداری را در آنر V40 لایت بر عهده دارند. قلب تپنده گوشی را پردازنده Dimenisty 800U تشکیل می دهد که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، از عهده تمام کارهای کاربران در حد و اندازه های یک گوشی میان رده برمی آیند.

طبق توضیحات آنر، این گوشی از رابط کاربری Magic UI 4.0 مبتنی بر اندروید 10 بهره می برد که کمی غیرمنتظره و عجیب بود چرا که این روزها هر گوشی که معرفی می گردد به اندروید 11 مجهز می گردد. منبع تغذیه این گوشی نسبتا عظیم را یک باتری بسیار کم ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که بعید به نظر می رسد بتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. ضعف این باتری به خصوص زمانی که رفرش ریت روی 90 هرتز قرار بگیر بیشتر هم حس می گردد. با این حال آنر با قرار دادن یک شارژر فوق سریع 66 واتی درون جعبه تا حدودی ضعف بخش باتری را پوشش داد.

آنر V40 لایت در سه رنگ مشکی، گرادیانی و سبز راهی بازار می گردد و برای مدل 8/128 و 8/256 گیگابایتی آن هم به ترتیب قیمت 460 و 506 دلار در نظر گرفته شده. این گوشی اوایل دوره عرضه فقط در کشور چین در دسترس خواهد بود و این اتفاق هم در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) رخ می دهد. با این حال از این بابت که آیا آنر عرضه جهانی این محصول را هم در برنامه های خود دارد یا خیر موضوعی است که برای دانستن آن باید مدتی منتظر بمانیم.

آنر تب 7

آنر تب 7 اما یک تبلت در محدوده تبلت های مالی است و از نمایشگری 10.1 اینچی با پنلی از نوع IPS LCD و وضوح +FHD بهره می برد. این تبلت از دو بلندگوی قدرتمند بهره می برد که کیفیت صدای نسبتا خوبی هم دارند. همچنین برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده. پردازنده ای که وظیفه امور پردازشی را در این محصول بر عهده دارد ساخت مدیاتک بوده و Helio P22T نام دارد. در کنار این پردازنده از 4 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی نیزهم استفاده شده که کاربر در صورت احتیاج می تواند حافظه را به وسیله کارت میکرو اس دی افزایش دهد.

روی پنل پشتی اما شاهد حضور یک دوربین 2 مگاپیکسلی هستیم که نباید انتظار داشته باشیم تصاویر رضایت بخشی ثبت کند. این تبلت هم از رابط کاربری Magic UI 4.0 مبتنی بر اندروید 10 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد و یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی هم منبع تغذیه آن را تشکیل می دهد. آنر تب 7 در دو مدل مجهز به وای فای و LTE راهی بازار می گردد که هر یک قیمت متفاوتی دارند. برای مدل 4/64 گیگابایتی مجهز به وای فای، 215 دلار در نظر گرفته شده که این میزان برای مدل 128/4 گیگابایت به 245 دلار افزایش پیدا می نماید. مدل LTE که با ترکیب 4/128 در دسترس قرار می گیرد، 292 دلار قیمت گذاری شده که قیمت نسبتا مناسبی هم به حساب می آید.

منبع: GSMArena

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7950

به "آنر گوشی V40 لایت و تبلت آنر تب 7 را رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر گوشی V40 لایت و تبلت آنر تب 7 را رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید