آمادگی روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس سرویس فدرال نظارت بر حمایت از مصرف کننده روسیه آمادگی این کشور را برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در ایران اظهار داشت.

آمادگی روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (دوشنبه) با خانم آنا پوپوا رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده فدراسیون روسیه ملاقات و گفتگو کرد.

سفیر ایران در این ملاقات ضمن قدردانی از اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفتگوی حسن روحانی رئیس جمهور ایران و اعلام آمادگی برای یاری به ایران در مقابله با ویروس کرونا به گفتگو در مورد اقدامات به عمل آمده از سوی دو کشور در زمینه مهار و کنترل ویروس مذکور پرداخت.

جلالی در این ملاقات با اشاره به اقدامات به عمل آمده در فرودگاه های ایران با برشمردن بعضی محدودیت های ایجاد شده ناشی از صدور ویزا برای اتباع ایرانی ابراز امیدواری کرد این موانع در آینده نزدیک رفع گردد.

رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده روسیه نیز بر آمادگی کشورش برای یاری به جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین احتیاجهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید نمود.

آژانس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده در روسیه که زیر نظر نخست وزیر است مسئولیت مقابله با بیماری کرونا و تامین و تجهیزات مورد احتیاج برای مقابله با این ویروس را به عهده دارد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2176

به "آمادگی روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید